Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФілатова, Л. С.uk
dc.contributor.authorВолчаста, К. В.uk
dc.date.accessioned2017-11-14T22:05:36Z
dc.date.available2017-11-14T22:05:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationФілатова Л. С. Оцінювання конкурентоспроможності підприємства на основі методів стратегічного маркетингу [Текст] / Л. С. Філатова, К. В. Волчаста // Вісник Херсонського державного університету. Серія "Економічні науки". - 2016. - Вип. 18, ч. 2. - С. 110-113.uk
dc.identifier.issn2307-8030
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19000
dc.description.abstractУ статті розглянуто процес оцінювання конкурентоспроможності за допомогою стратегічного маркетингу. Визначено методи дослідження конкурентоспроможності. Розглянуто стратегії, які можуть забезпечити організації конкурентний успіх на ринку.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХерсонський державний університетuk
dc.relation.ispartofВісник Херсонського державного університету. Вип. 18, ч. 2 : 110-113.uk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectстратегія конкурентоспроможностіuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectреінжинірингuk
dc.titleОцінка конкурентоспроможності підприємства на основі методів стратегічного маркетингуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udcУДК 339.137.2


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію