Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФілатова, Л. С.uk
dc.contributor.authorОколіта, І. І.uk
dc.date.accessioned2017-11-15T14:40:19Z
dc.date.available2017-11-15T14:40:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationФілатова Л. С. Крос-культурний менеджмент в міжнародному бізнесі [Текст] / Л. С. Філатова, І. І. Околіта // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2017. - № 2 (07) 2017. - С. 9 - 12.uk
dc.identifier.issn2518-1971
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19016
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття крос-культурного менеджменту, що передбачає подолання міжкуль- турних бар’єрів під час побудови ділових відносин. Розуміння зарубіжних партнерів, представників різних культур, співпраця та комунікація з ними дадуть змогу розширити власні ринки збуту. Актуальність крос- культурного менеджменту для України обумовлена можливістю виходу на світові ринки, що приведе до підвищення економічної ефективності та національної ділової культури. Знання особливостей ведення міжнародного бізнесу дасть змогу залучати міжнародні інвестиції, розширювати коло потенційних спо- живачів та продовжувати життєвий цикл організаціїuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk
dc.relation.ispartofСхідна Європа: економіка, бізнес та управління. № 2 : 9 - 12.uk
dc.subjectкрос-культурний менеджментuk
dc.subjectміжкультурні конфліктиuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectменеджментuk
dc.titleКрос-культурний менеджмент в міжнародному бізнесіuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc349.97


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію