Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТрач, І. А.uk
dc.contributor.authorПетрук, В. Г.uk, ru
dc.contributor.authorТрач, И. А.ru
dc.contributor.authorTrach, I. A.en
dc.contributor.authorPetruk, V. G.en
dc.date.accessioned2017-12-06T08:36:03Z
dc.date.available2017-12-06T08:36:03Z
dc.date.issued2015-09
dc.identifier.citationТрач І. А. Екологічний аналіз впливу зони дорожнього ефекту на популяції диких тварин [Текст] / І. А. Трач, В. Г. Петрук // Матеріали конференції V Всеукраїнського з’їзду екологів, 23-26 вересня 2015 р. - ВНТУ, 2015. - С. 152.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19275
dc.description.abstractТранспортна інфраструктура прямо або побічно впливає на навколишнє середовище. Вона змінює ландшафти, створює ряд обмежень для об'єктів тваринного світу, змінює гідрологічний режим, забруднює навколишнє середовище і викликає загибель диких тварин. При будівництві доріг, у зоні дорожнього ефекту, формується п'ять основних екологічних ефектів: втрата середовища існування в результаті фрагментації середовища, зміна середовища існування в результаті забруднення, зміни гідрологічних характеристик, мікроклімату, утворення «коридорів», по яких можливе переміщення диких тварин в різних напрямках, збільшення смертності, яка визначається перетином дорожнього полотна тваринами і формуванням бар'єрів, що виникають для тварин в результаті появи дорожнього полотна, яке до того ж визначає фрагментацію середовища їх існування.uk
dc.description.abstractTransport infrastructure directly or indirectly affects the environment. It changes landscapes, creates a number of restrictions for the objects of the fauna, changes the hydrological regime, pollutes the environment and causes the death of wild animals. In the construction of roads, in the zone of road effect, the five main environmental effects are formed: the loss of the habitat as a result of the fragmentation of the environment, the change in the habitat as a result of pollution, changes in the hydrological characteristics, microclimate, the formation of "corridors", in which the possible movement of wild animals in in different directions, an increase in mortality, which is determined by the intersection of the roadway with animals and the formation of barriers that arise for animals as a result of the appearance of a roadblock, which in addition determines the fr hmentatsiyu their habitats.en
dc.description.abstractТранспортная инфраструктура прямо или косвенно влияет на окружающую среду. Она меняет ландшафты, создает ряд ограничений для объектов животного мира, меняет гидрологический режим, загрязняет окружающую среду и вызывает гибель диких животных. При строительстве дорог, в зоне дорожного эффекта, формируется пять основных экологических эффектов: потеря среды обитания в результате фрагментации среды, изменение среды обитания в результате загрязнения, изменения гидрологических характеристик, микроклимата, образование «коридоров», по которым возможно перемещение диких животных в разных направлениях, увеличение смертности, которая определяется пересечением дорожного полотна животными и формированием барьеров, возникающих для животных в результате появления дорожного полотна, которое к тому же определяет фр гментацию среды их обитания.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали конференції V Всеукраїнського з’їзду екологів, 23-26 вересня 2015 р. - ВНТУ, 2015.uk
dc.subjectтранспортна інфраструктураuk
dc.subjectмікрокліматuk
dc.subjectбар'єрний впливuk
dc.subject“зелені” мостиuk
dc.subjectдемографічні параметриuk
dc.titleЕкологічний аналіз впливу зони дорожнього ефекту на популяції диких тваринuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc598.279.23(477.61)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію