Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСеник, Т. С.uk
dc.contributor.authorSenyk, T.en
dc.date.accessioned2017-12-06T11:29:30Z
dc.date.available2017-12-06T11:29:30Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationСеник Т. С. Комунікативний потенціал фразеологізмів у формуванні міжкультурної та комунікативної компетентності студентів-іноземців [Текст] / Т. С. Сеник // Стельмах Михайло у новітніх парадигмах наукового знання: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ.конф., Вінниця, 25-26 травня 2017 р. – Вінниця, 2017. - С. 263-267.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19284
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі формування міжкультурної та комунікативної компетентності студентів-іноземців шляхом використання комунікативного потенціалу фразеологізмів. На основі аналізу, узагальнення й систематизації наукових джерел висвітлено ефективні прийоми роботи з фразеологізмами. Особливу увагу приділено компетентності семантизації фразеологічного матеріалу.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the formation of intercultural and communicative competence of foreign students by using the communicative potential phraseology. Based on the analysis, generalization and systematization of scientific sources highlights effective ways of working with phraseology. Particular attention is paid to methods semantization idiomatic material. These studies in the article could be used during the practical design techniques enhance intercultural and communicative competence of students.en
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме формирования межкультурной и коммуникативной компетентности студентов-иностранцев путем использования коммуникативного потенциала фразеологизмов. На основе анализа, обобщения и систематизации научных источников освещены эффективные приемы работы с фразеологизмами. Особое внимание уделено приемам семантизации фразеологического материала. Приведенные в статье исследования могут быть использованы при практической разработке методов повышения межкультурной и коммуникативной компетентности студентов.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний унівеситет імені М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofСтельмах Михайло у новітніх парадигмах наукового знання: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ.конф., Вінниця, 25-26 травня 2017 р. : 263-267.uk
dc.subjectфразеологізмuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectміжкультурна компетентністьuk
dc.subjectприйоми семантизаціїuk
dc.subjectфразеологизмru
dc.subjectкоммуникативная компетентностьru
dc.subjectмежкультурная компетентностьru
dc.subjectприемы семантизацииru
dc.subjectidiomen
dc.subjectcommunicative competenceen
dc.subjectintercultural competenceen
dc.subjectsemantization techniquesen
dc.titleКомунікативний потенціал фразеологізмів у формуванні міжкультурної та комунікативної компетентності студентів-іноземцівuk
dc.title.alternativeКоммуникативный потенциал фразеологизмов в формирование международной компетентности студентов-иностранцевru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc81-139


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію