Метод та система оптимального керування електромобілем, що рухається у міському транспортному потоці
Author
Мокін, Б. І.
Мокін, О. Б.
Лобатюк, В. А.
Date
2016-09Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Запропоновано метод та систему оптимального керування електромобілем, що рухається у міському транспортному потоці зі змінною швидкістю, обумовленою знаками світлофору та впливом транспортних засобів, що рухаються попереду. Показано, що за будь-якої швидкості електромобіля можна сформувати такий струм у якорі тягового електродвигуна постійного струму з послідовним збудженням, який мінімізуватиме витрати енергії акумулятора. Предложены метод и система оптимального управления электромобилем, движущегося в городском транспортном потоке с переменной скоростью, определяемой знаками светофора и влиянием транспортных средств, движущихся впереди. Показано, что при любой скорости электромобиля можно сформировать такой ток в якоре тягового электродвигателя постоянного тока с последовательным возбуждением, который минимизирует затраты энергии аккумулятора. A method and system for optimal control of an electric car moving in a city traffic flow with variable speed caused by traffic lights and impact of vehicles moving ahead of it have been proposed. It has been demonstrated that at any speed of the electric car it is possible to generate current in the anchor of DC traction motor with series excitation that will minimize the accumulator power consumption.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19666