Міжпредметні зв’язки у процесі вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності майбутніми фахівцями радіотехнічного профілю
Анотації
В роботі проведено дослідження міжпредметних зв’язків у процесі вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності майбутніми фахівцями радіотехнічного профілю. Дослідження проводились окремо в двох академічних групах з різним рівнем успішності, де студенти отримали оцінки за 100-бальною шкалою з різних дисциплін. Порівнювались результати успішності студентів при вивченні таких дисциплін: “Вища математика”, “Фізика”, “Правила дорожнього руху”, “Екологія та основи біобезпеки та біоетики” та дисциплін дисципліни циклу безпеки життєдіяльності: “Безпека життєдіяльності”, “Основи охорони праці”, “Цивільний захист та охорона праці в галузі”, “Охорона праці в робітничій професії”. Порівняння дисперсій різних вибірок виконано за критерієм Фішера. Визначення міцності міжпредметних зв’язків проведено методом кореляції. Доведено гіпотезу про однорідність різних вибірок та належність їх до однієї генеральної сукупності (майбутні фахівці радіотехнічного профілю) із 95%-ю достовірністю. Research of intersubject connections in the process of disciplines study of safety cycle of vital functions by the future specialists of radio engineering type is conducted. Researches were conducted separately in two academic groups with the different level of progress, where students got estimations by a 100-ball scale from different disciplines. The results of students progress were compared at the study of such disciplines: «Higher mathematics», «Physics», «Rules of road motion», «Ecology and bases of biosafety and bioethic» and disciplines of safety cycle of vital functions: «Safety of vital functions», «Basis of labour protection», «Civil defence and labour protection in industry», «Labour protection in a working profession». Dispersions comparison of different selections is executed after the Fisher criterion. Durability determination of intersubject connections is conducted by the method of correlation. A hypothesis is well-proven about homogeneity of different selections and belonging them to one general aggregate (future specialists of radio engineering type) with 95% authenticity.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19797