Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorПавлов, С. В.uk
dc.contributor.authorЛогвинюк, М. П.uk
dc.date.accessioned2018-03-17T13:19:38Z
dc.date.available2018-03-17T13:19:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationАзарова А. О. Комплексна цільова програма оптимізації маркетингової політики вітчизняних підприємств на основі СППР «СОЛОН–2» [Електронний ресурс] / А. О. Азарова, С. В. Павлов, М. П. Логвинюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". – 2017. – № 2(8). – С. 75-80.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19799
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано шляхи удосконалення маркетингової політики вітчизняних підприємств засобами цільового ієрархічного оцінювання альтернатив на основі формування відповідної комплексної цільової програми.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМукачівський державний університетuk
dc.relation.ispartofНауковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". № 2 : 75-80.uk
dc.subjectмаркетинговий проектuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectцільuk
dc.subjectпідцільuk
dc.titleКомплексна цільова програма оптимізації маркетингової політики вітчизняних підприємств на основі СППР «СОЛОН–2»uk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc364.01 + 369


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію