dc.contributor.author | Балицький, О. І. | uk |
dc.contributor.author | Еліаш, Я. | uk |
dc.contributor.author | Колесніков, В. О. | uk |
dc.contributor.author | Іваськевич, Л. М. | uk |
dc.contributor.author | Мочульський, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Гребенюк, С. О. | uk |
dc.contributor.author | Глюзицький, О. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-03-18T15:07:32Z | |
dc.date.available | 2018-03-18T15:07:32Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Дослідження матеріалів для розробки гібридних автомобілів [Електронний ресурс] / О. І. Балицький, Я. Еліаш, В. О. Колесніков [та ін.] // Матеріали ІV міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту», 15-16 квітня 2016 р. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 28-38. – Режим доступу: http://atmconf.vntu.edu.ua/materialy2016.pdf. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19809 | |
dc.description.abstract | В роботі наведені результати досліджень водневої стійкості аустенітної дисперсійно твердкої 10Х15Н27Т3В2МР (ЕП-33) та мартенситної 15Х12Н2МФАВ (ЕП-517) сталей, як кандидатних матеріалів для виготовлення деталей, що працюють у контакті з воднем та воденьвмісними середовищами. Зроблено висновок, що дані сталі можуть бути використані у гібридних автомобілях із водневоим паливом. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІV міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту», 15-16 квітня 2016 р. | uk |
dc.relation.uri | http://atmconf.vntu.edu.ua/materialy2016.pdf | |
dc.title | Дослідження матеріалів для розробки гібридних автомобілів | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 620.197.5:669.788 | |