Show simple item record

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorПавлов, С. В.uk
dc.contributor.authorЛогвинюк, М. П.uk
dc.date.accessioned2018-03-21T21:07:56Z
dc.date.available2018-03-21T21:07:56Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationАзарова А. О. Теоретичні засади проектування системи розширення ринків збуту вітчизняних підприємств [Текст] / А. О. Азарова, С. В. Павлов, М. П. Логвинюк // Теорія і практика діяльності підприємств : колективна монографія / Нац. металург. академія України; за заг. ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної. – Дніпро : Пороги, 2017. – Розд. 4.6. – С. 375-396.uk
dc.identifier.isbn978-617-518-352-6
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19902
dc.description.abstractМонографія виконана в межах держбюджетної теми «Моделювання економічної поведінки та стратегії розвитку суб`єктів господарювання» та комплексної ініційованої теми «Методологія соціально-економічного, інформаційного та науково-технічного розвитку регіонів, галузей виробництва, підприємств та їх об’єднань» і розрахована на широке коло вітчизняних фахівців, науковців, політиків, державних службовців. Представлено результати досліджень з теорії, методики та практики діяльності підприємств.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональна металургійна академія Україниuk
dc.relation.ispartofТеорія і практика діяльності підприємств. Розд. 4.6 : 375-396.uk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectекономічні проблемиuk
dc.subjectбаза данихuk
dc.subjectінформаційна система маркетингуuk
dc.titleТеоретичні засади проектування системи розширення ринків збуту вітчизняних підприємствuk
dc.typeMonograph
dc.identifier.bbc65
dc.identifier.udc334.716


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record