Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorПавлов, С. В.uk
dc.contributor.authorЛогвинюк, М. П.uk
dc.date.accessioned2018-03-21T21:07:56Z
dc.date.available2018-03-21T21:07:56Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationАзарова А. О. Теоретичні засади проектування системи розширення ринків збуту вітчизняних підприємств [Текст] / А. О. Азарова, С. В. Павлов, М. П. Логвинюк // Теорія і практика діяльності підприємств : колективна монографія / Нац. металург. академія України; за заг. ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної. – Дніпро : Пороги, 2017. – Розд. 4.6. – С. 375-396.uk
dc.identifier.isbn978-617-518-352-6
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19902
dc.description.abstractМонографія виконана в межах держбюджетної теми «Моделювання економічної поведінки та стратегії розвитку суб`єктів господарювання» та комплексної ініційованої теми «Методологія соціально-економічного, інформаційного та науково-технічного розвитку регіонів, галузей виробництва, підприємств та їх об’єднань» і розрахована на широке коло вітчизняних фахівців, науковців, політиків, державних службовців. Представлено результати досліджень з теорії, методики та практики діяльності підприємств.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональна металургійна академія Україниuk
dc.relation.ispartofТеорія і практика діяльності підприємств. Розд. 4.6 : 375-396.uk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectекономічні проблемиuk
dc.subjectбаза данихuk
dc.subjectінформаційна система маркетингуuk
dc.titleТеоретичні засади проектування системи розширення ринків збуту вітчизняних підприємствuk
dc.typeMonograph
dc.identifier.bbc65
dc.identifier.udc334.716


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію