Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorПрисяжнюк, М. В.uk
dc.contributor.authorНестерук, І. О.uk
dc.date.accessioned2018-03-22T18:55:42Z
dc.date.available2018-03-22T18:55:42Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationАзарова А. О. Удосконалення збутової діяльності підприємства засобами сучасних інформаційних технологій [Текст] / А. О. Азарова, М. В. Присяжнюк, І. О. Нестерук // Молодий вчений. – 2016. – № 12. – С. 628–631.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19905
dc.description.abstractДосліджено теоретичні питання удосконалення збутової діяльності підприємства засобами сучасних інформаційних технологій. Розглянуто класифікацію підходів до управління збутовою політикою. Проаналізовано існуючі програмні засоби, що покращують збут. Виявлено переваги та недоліки програмних засобів, які дають змогу ефективно управляти збутовою політикою на підприємстві. Розроблено практичні рекомендації та пропозиції щодо удосконалення збутової політики з використанням програмних засобів.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНауковий журнал "Молодий вчений"uk
dc.relation.ispartofМолодий вчений. № 12 : 628–631.uk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпрограмні засобиuk
dc.titleУдосконалення збутової діяльності підприємства засобами сучасних інформаційних технологійuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658. 82: 004. 4


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію