Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.date.accessioned2018-05-02T18:14:37Z
dc.date.available2018-05-02T18:14:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationАзарова А. О. Аналіз сучасних ПЗ для удосконалення системи маркетингу на вітчизняних підприємствах [Текст] / А. О. Азарова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасний стан та проблеми розвитку статистики, обліку та аудиту в умовах глобалізації та енергозбереження”. – Дніпропетровськ, 2016. – Т. 2. – С. 7–12.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20046
dc.description.abstractУ статті досліджено та обгрунтовано сучасні програмні засоби, запропоновано методи удосконалення управління системою маркетингу на вітчизняних підприємствах.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпровський національний університет імені Олеся Гончараuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасний стан та проблеми розвитку статистики, обліку та аудиту в умовах глобалізації та енергозбереження”. Т. 2 : 7-12.uk
dc.subjectсистема маркетингуuk
dc.subjectсучасні програмні засобиuk
dc.subjectвітчизняні підприємстваuk
dc.titleАналіз сучасних ПЗ для удосконалення системи маркетингу на вітчизняних підприємствахuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.453


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію