Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorПрисяжнюк, М. В.uk
dc.date.accessioned2018-05-02T18:25:11Z
dc.date.available2018-05-02T18:25:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationАзарова А. О. Аналіз переваг та недоліків існуючих маркетингових стратегій [Текст] / А. О. Азарова, М. В. Присяжнюк // Тези IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний політичний стан в Україні та розвиток статистики й обліку в умовах глобалізації, загострення енергетичних проблем», м. Дніпро, 16-17 квітня 2018 р. – 2018. – С. 34-36.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20047
dc.description.abstractДомінантним напрямком роботи підприємства, що забезпечує досягнення основної мети – максимізації прибутку, є розроблення ефективної маркетингової стратегії, яка уможливить не лише утримання його позицій на ринку, а й подальше захоплення нових ринкових сегментів, а отже, розвитку й процвітання.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпровський національний університет імені Олеся Гончараuk
dc.relation.ispartofТези IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний політичний стан в Україні та розвиток статистики й обліку в умовах глобалізації, загострення енергетичних проблем», м. Дніпро, 16-17 квітня 2018 р. : 34-36.uk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectефективні стратегіїuk
dc.titleАналіз переваг та недоліків існуючих маркетингових стратегійuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію