dc.contributor.author | Зозуля, І. Є. | uk |
dc.contributor.author | Стадній, А. С. | uk |
dc.contributor.author | Мошноріз, Марія М. | uk |
dc.contributor.author | Zozulia, I. Ye. | en |
dc.contributor.author | Stadniy, A. S. | en |
dc.contributor.author | Moshnoriz, M. M. | en |
dc.date.accessioned | 2018-05-17T12:28:40Z | |
dc.date.available | 2018-05-17T12:28:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Зозуля І. Є. Особливості викладання іноземним студентам української мови як другої іноземної [Текст] / І. Є. Зозуля, А. С. Стадній, М. М. Мошноріз // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Перекладознавство та міжкультурна комунікація". – Вип. 1, т. 2. – Херсон, 2018. – С. 41-46. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-8035 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20117 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлені основні особливості вивчення іноземними студентами української мови як другої іноземної
після англійської у ВНЗ України. Визначено зміст поняття «друга іноземна мова» – мова, яку вивчають після першої
іноземної. Описані методичні принципи, яких потрібно дотримуватися під час навчання української мови як другої
іноземної. Наведені об’єктивні причини труднощів, які можуть виникати під час вивчення другої іноземної мови. | uk |
dc.description.abstract | В статье отражены основные особенности изучения иностранными студентами украинского языка как второго
иностранного после английского в ВУЗах Украины. Определено содержание понятия «второй иностранный язык» –язык, который изучают после первого иностранного. Описаны методические принципы, которые нужно учитывать во время изучения украинского языка как второго иностранного. Приведены бъективные причины трудностей, которые могут возникать при изучении второго иностранного языка. | ru |
dc.description.abstract | The article highlights the main features of the study of foreign languages by foreign students in the Ukrainian language as the second foreign language after English in the universities of Ukraine. The content of the concept of the second foreign language is defined – the language, which is studied after the first foreign language. The methodological principles, which should be based on the teaching of the Ukrainian language as the second foreign language, are described. The objective reasons for the difficulties that may arise in the study of the second foreign language are given. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Херсонський державний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Науковий вісник Херсонського державного університету. Вип. 1, т. 2 : 41-46. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Перекладознавство та міжкультурна комунікація | uk |
dc.subject | ефективність навчання | uk |
dc.subject | методичні принципи навчання другої іноземної мови | uk |
dc.subject | друга іноземна мова | uk |
dc.subject | іноземні студенти | uk |
dc.subject | українська мова як іноземна | uk |
dc.subject | эффективность учебы | ru |
dc.subject | методические принципы обучения второму иностранному языку | ru |
dc.subject | второй иностранный язык | ru |
dc.subject | иностранные студенты | ru |
dc.subject | украинский язык как иностранный | ru |
dc.subject | effectiveness of study | en |
dc.subject | Ukrainian as a foreign language | en |
dc.subject | methodological principles of the second foreign language | en |
dc.subject | second foreign language | en |
dc.subject | foreign students | en |
dc.title | Особливості викладання іноземним студентам української мови як другої іноземної | uk |
dc.title.alternative | Issues on teaching ukrainian as a second foreign language to foreign students | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 811.161.2:81’373 | |