Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗозуля, І. Є.uk
dc.contributor.authorСтадній, А. С.uk
dc.contributor.authorМошноріз, Марія М.uk
dc.contributor.authorZozulia, I. Ye.en
dc.contributor.authorStadniy, A. S.en
dc.contributor.authorMoshnoriz, M. M.en
dc.date.accessioned2018-05-17T12:28:40Z
dc.date.available2018-05-17T12:28:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЗозуля І. Є. Особливості викладання іноземним студентам української мови як другої іноземної [Текст] / І. Є. Зозуля, А. С. Стадній, М. М. Мошноріз // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Перекладознавство та міжкультурна комунікація". – Вип. 1, т. 2. – Херсон, 2018. – С. 41-46.uk
dc.identifier.issn2307-8035
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20117
dc.description.abstractУ статті висвітлені основні особливості вивчення іноземними студентами української мови як другої іноземної після англійської у ВНЗ України. Визначено зміст поняття «друга іноземна мова» – мова, яку вивчають після першої іноземної. Описані методичні принципи, яких потрібно дотримуватися під час навчання української мови як другої іноземної. Наведені об’єктивні причини труднощів, які можуть виникати під час вивчення другої іноземної мови.uk
dc.description.abstractВ статье отражены основные особенности изучения иностранными студентами украинского языка как второго иностранного после английского в ВУЗах Украины. Определено содержание понятия «второй иностранный язык» –язык, который изучают после первого иностранного. Описаны методические принципы, которые нужно учитывать во время изучения украинского языка как второго иностранного. Приведены бъективные причины трудностей, которые могут возникать при изучении второго иностранного языка.ru
dc.description.abstractThe article highlights the main features of the study of foreign languages by foreign students in the Ukrainian language as the second foreign language after English in the universities of Ukraine. The content of the concept of the second foreign language is defined – the language, which is studied after the first foreign language. The methodological principles, which should be based on the teaching of the Ukrainian language as the second foreign language, are described. The objective reasons for the difficulties that may arise in the study of the second foreign language are given.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХерсонський державний університетuk
dc.relation.ispartofНауковий вісник Херсонського державного університету. Вип. 1, т. 2 : 41-46.uk
dc.relation.ispartofseriesПерекладознавство та міжкультурна комунікаціяuk
dc.subjectефективність навчанняuk
dc.subjectметодичні принципи навчання другої іноземної мовиuk
dc.subjectдруга іноземна моваuk
dc.subjectіноземні студентиuk
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk
dc.subjectэффективность учебыru
dc.subjectметодические принципы обучения второму иностранному языкуru
dc.subjectвторой иностранный языкru
dc.subjectиностранные студентыru
dc.subjectукраинский язык как иностранныйru
dc.subjecteffectiveness of studyen
dc.subjectUkrainian as a foreign languageen
dc.subjectmethodological principles of the second foreign languageen
dc.subjectsecond foreign languageen
dc.subjectforeign studentsen
dc.titleОсобливості викладання іноземним студентам української мови як другої іноземноїuk
dc.title.alternativeIssues on teaching ukrainian as a second foreign language to foreign studentsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc811.161.2:81’373


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію