dc.contributor.author | Паламарчук, В. | uk |
dc.contributor.author | Савчук, Т. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-05-25T11:13:07Z | |
dc.date.available | 2018-05-25T11:13:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Паламарчук В. Динамічне налаштування складності комп'ютерної гри [Електронний ресурс] / В. Паламарчук, Т. Савчук // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2018/paper/view/4655. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20571 | |
dc.description.abstract | Запропонований підхід до динамічного налаштування складності дозволить зробити
комп'ютерну відеогру доступною для початківців та цікавою для досвідчених гравців. При цьому,
забезпечується процес налаштування гри,непомітний для користувача. | uk |
dc.description.abstract | Suggested dynamic difficulty adjustment makes videogame accessible for newbies and challenging for experienced players. Aslo provides process of game adjustment that is invisible for user. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2018/paper/view/4655 | |
dc.subject | комп’ютерна відеогра | uk |
dc.subject | налаштування відеогри | uk |
dc.subject | складність комп’ютерної гри | uk |
dc.subject | типикоригувальних дій при налаштуваннях | uk |
dc.subject | динамічне налаштування | uk |
dc.subject | Computer game | en |
dc.subject | adjustment of game | en |
dc.subject | difficulty | en |
dc.subject | types of correction for adjustment | en |
dc.subject | dynamicadjustment | en |
dc.title | Динамічне налаштування складності комп'ютерної гри | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.8 | |