Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГаврилюк, О. М.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:16:05Z
dc.date.available2018-05-25T11:16:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationГаврилюк О. М. Алгоритм рейтингування товару клієнтами [Електронний ресурс] / О. М. Гаврилюк // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2018/paper/view/5183.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20651
dc.description.abstractЗдійснено аналіз ефективності веб магазинів та підвищення показників конверсії сайту за допомогою використання рейтингування товару клієнтами. Обрано спосіб реалізації рейтингу.uk
dc.description.abstractThe analysis of the effectiveness of web stores and increase site conversion rates by using customer rating. The method of realisation of the rating is chosen.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2018/paper/view/5183
dc.subjectефективність інтернет-магазинуuk
dc.subjectрейтинг товаруuk
dc.subjectконверсіяuk
dc.subjectonline store efficiencyen
dc.subjectproduct ranken
dc.subjectconversionen
dc.titleАлгоритм рейтингування товару клієнтамиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.9


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію