Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКушнір, А. А.uk
dc.contributor.authorБоровська, Т. М.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:19:06Z
dc.date.available2018-05-25T11:19:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКушнір А. А. Розробка та дослідження багатоканальної системи масового обслуговування з розподілом навантажень між каналами [Електронний ресурс] / А. А. Кушнір, Т. М. Боровська // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2018/paper/view/5111.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20678
dc.description.abstractРозроблена автоматизована система оптимального управління багатоканальними, багатофазними системами масового обслуговування. Система будується на базі методології оптимального агрегування, тому в ній відсутні обмеження на вид ресурсних функцій і частотних розподілів ймовірностей. Також методи оптимального агрегування вирішують задачі оптимізації для систем, елементи яких можуть мати неперервні, дискретні і цілочислові функції класу «витрати, випуск» потоків об’єктів та процесів обслуговування. В системі введені зв’язки між каналами обслуговування об’єктів різних класів. Оптимальне управління процесами обслуговування має два режими – відсутності і наявності черг. Розроблено програмні модулі аналізу і прогнозування потоків вимог, розвитку системи обслуговування та оптимізації розподілу ресурсів обслуговування.uk
dc.description.abstractThe developed automated system optimal control multichannel, multiphase systems of mass servicing. The system based on the methodology of optimal aggregation, so there are no restrictions on the type of the resource functions and frequency distributions of probability. The methods of optimum aggregating solve the optimization problem for systems which can be continuous, discrete and integer the function class costs issue. Flow objects and processes. In the system of imposed relationships between channels of service objects of different classes. Optimum management processes service has two modes – the absence and presence of queues. Developed software modules analysis and prediction of flow requirements, system maintenance and optimization of resource allocation.en
dc.language.isouk_UA, en_USuk_UA, en_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2018/paper/view/5111
dc.subjectСМОuk
dc.subjectоптимальне агрегуванняuk
dc.subjectвитратиuk
dc.subjectвипускuk
dc.subjectрозподіли ймовірностейuk
dc.subjectQueuing Systemsen
dc.subjectoptimal aggregationen
dc.subjectcostsen
dc.subjectoutputen
dc.subjectprobability distributionen
dc.titleРозробка та дослідження багатоканальної системи масового обслуговування з розподілом навантажень між каналамиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc519.876.2


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію