Наукові роботи каф. КЕМСК: Недавні надходження
Відображеня елементи 221-240 із 448
-
Математична модель в просторі лінгвістичних змінних умов неперевертання електромобіля на повороті дороги
(ВНТУ, 2012)Запропоновано математичну модель в просторі лінгвістичних змінних умов неперевертання електромобіля на повороті дороги, яка дає змогу визначити безпечну швидкість проходження електромобілем поворотів дороги. -
Математична модель для діагностування барабанно- колодкового гальма трамвая
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2011-07-14)Розроблено математичну модель для діагностування барабанно-колодкового гальма трамвая, в якій спрацювання гальмівних накладок та зазори в шарнірах і важелях визначаються через затримку часу між подачею сигналу на привод ... -
Визначення дійсного гальмівного моменту трамвайного вагона на маршруті
(НТУ "Харківський політехнічний інститут", 2011-07-07)Розроблено математичну модель для визначення дійсного сумарного гальмівного моменту трамвая при механічному гальмуванні через параметри електродинамічного гальмування, що дозволяє врахувати явища попадання мастильних ... -
Cинтез структури пристрою для технічного діагостування прискорювача трамвая
(НТУ "Харківський політехнічний інститут", 2010-07-15)В работе синтезирована структура устройства для диагностирования ускорителя трамвая согласно с разработанной раньше математической моделью. В структуре устройства учтена возможность автоматического диагностирования всех ... -
Програмно – апаратний контур для знаходження параметрів моделі об’єкта керування САЕП та визначення оптимальних налаштувань регулятора
(Хмельницький національний університет, 2015-11-02)Запропоновано підхід до знаходження лінеаризованої моделі системи електропривода на прикладі ШІПДПС з заданим ступенем адекватності за вибірками вхідних/вихідних даних в System Identification Toolbox. Здійснено налагодження ... -
Адаптація енергоблока тес до зміни гідрологічного режиму водосховища
(ВНТУ, 2012)Підвищення температури довкілля змінило гідрологічний режим водосховища ТЕС. Визначені параметри теплової схеми та обладнання блока Ладижинської ТЕС, адаптованого до наявного гідрологічного режиму водосховища. -
Метод компенсації фазово-амплітудної похибки у перетворенні вологості у різницю фаз електромагнітних хвиль вч діапазону в функції «точність-швидкодія»
(ВНТУ, 2012)Розроблено метод компенсації фазо-амплітудної похибки у перетворенні вологості в різницю фаз електромагнітних хвиль ВЧ діапазону, що дає можливість автоматичного налаштування пристрою на нормоване значення похибки з метою ... -
Структури моделей, придатних для управління процесом надходження до університету коштів за надання платних освітніх послуг вітчизняним студентам, що навчаються за контрактом
(ВНТУ, 2012)Визначено структури моделей процесу надходження до університету коштів за надання платних освітніх послуг вітчизняним студентам, що навчаються за контрактом, які придатні для управління цим процесом, оскільки у них використані ... -
Математичні моделі нечіткого управління процесом надходження до університету коштів від вітчизняних студентів, що навчаються за контрактом
(ВНТУ, 2013-05-21)Згідно з визначеними раніше структурами моделей процесу надходження до університету коштів за надання платних освітніх послуг вітчизняним студентам, що навчаються за контрактом, синтезовано математичні моделі нечіткого ... -
Оптимізація руху завантаженого електромобіля з тяговим електродвигуном постійного струму послідовного збудження по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги
(ВНТУ, 2013-05-21)Здійснено оптимізацію руху завантаженого електромобіля з тяговим електродвигуном пос-тійного струму послідовного збудження по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної ... -
Оптимізація руху незавантаженого електромобіля з тяговим електродвигуном постійного струму послідовного збудження по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги
(ВНТУ, 2013-07-11)Здійснено оптимізацію руху незавантаженого електромобіля з тяговим електродвигуном постійного струму послідовного збудження по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної ... -
Структура та характеристики лабораторного стенда для оцінки енергетичного потенціалу вітрових потоків
(ВНТУ, 2013-08-22)Розроблено лабораторний стенд для кількісної оцінки енергетичного потенціалу вітрових потоків, створюваних потягом під час руху. Перевагами запропонованого стенда є дешевизна та простота конструкції. Завдяки простоті ... -
Підвищення ступеня адекватності моделі процесу забування знань
(ВНТУ, 2013-10-11)Показано, що використання кривої забування Г. Еббінгауза як моделі забування знань задає лише математичне очікування стохастичного за своєю природою процесу забування, і підвищено ступінь адекватності цієї моделі шляхом ... -
Дослідження динамічних режимів роботи системи приводу похилого дифузійного апарата методом імітаційного моделювання
(ВНТУ, 2013-10-11)Розглянуто динамічні режими роботи системи двохдвигунового приводу похилого дифузійного апарату за допомогою створеної імітаційної моделі. Показано метод визначення впливу різних чинників на динамічні властивості системи приводу. -
Оцінювання похибок перетворення вологості у фазове зміщення інформативної хвилі
(ВНТУ, 2014-11-03)Проведено оцінювання та запропоновані шляхи зменшення похибок математичної моделі залежності фазового зміщення інформативної хвилі смугового несиметричного сенсора від вологості, зумовлених впливом неінформативних параметрів. -
Синтез структури системи автоматичного контролю технічного стану силових електричних кіл тягового електровоза
(ВНТУ, 2014-11-03)Синтезовано структуру системи автоматичного контролю технічного стану силових електричних кіл тягового електровоза ВЛ80Р, яка дозволяє виводити на табло імовірну причину несправності та пропонує метод її усунення. -
Ідентифікація еквівалентної за критичною частотою математичної моделі мінімального порядку для багатовимірного динамічного об’єкта
(ВНТУ, 2014-11-03)Запропоновано метод ідентифікації еквівалентної за критичною частотою математичної моделі мінімального порядку для багатовимірного динамічного об’єкта, що допускає лінеаризацію. Підтверджено, що мінімальний порядок ... -
Визначення умов, за яких рух динамічних об’єктів з порядком математичних моделей вищим трьох можна описувати еквівалентними моделями з порядком не вищим трьох
(ВНТУ, 2014-09-30)Визначені умови, за яких рух динамічних об’єктів, що описується диференціальними рівняннями високих порядків можна еквівалентно описувати диференціальними рівняннями з порядком не вищим третього. -
Ідентифікація математичних моделей оптимального руху електромобіля горизонтальним відрізком автомагістралі
(ВНТУ, 2014-04-01)Здійснено ідентифікацію математичних моделей оптимального руху електромобіля горизонтальним відрізком автомагістралі за умови, що тяговими двигунами електромобіля є електродвигуни постійного струму з послідовним збудженням, ... -
Математична модель несиметричного смугового сенсора вологості
(ВНТУ, 2012)Розроблено математичну модель несиметричного смугового сенсора вологості та здійснено перевірку її адекватності експериментальними дослідженнями.