Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:39:23Z
dc.date.available2018-05-25T11:39:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationШтовба О. В. Глобальні бренди в наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4717.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21088
dc.description.abstractПроаналізовано зв’язок 16 глобальних брендів з науковими дослідженнями. Зокрема, проанлізована динаміка використання глобальних брендів у наукових дослідженнях. Також визначена динаміка підтримки глобальними брендами наукових досліджень. Для аналізу використовувалася матеріали наукових статей з бази Scopus за 2009 – 2016 рр.uk
dc.description.abstractTies between 16 global brands and scientific research are studied. Dynamics of global brand usage in research is analysed. Dynamics of support the research by global brands is also studied. The current study is based on the data from the scientific articles included in Scopus during 2009-2016 years.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4717
dc.subjectглобальні брендиuk
dc.subjectвідношенняuk
dc.subjectпідтримка наукових дослідженьuk
dc.subjectglobal brandsen
dc.subjectrelationen
dc.subjectsupport of researchen
dc.titleГлобальні бренди в наукових дослідженняхuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc001.92


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію