Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСельська, І. В.uk
dc.contributor.authorАдлер, О. О.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:39:40Z
dc.date.available2018-05-25T11:39:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationСельська І. В. Аналіз сучасних ефективних засобів маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Сельська // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/3879.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21115
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність маркетингу для підприємства. Наведено існуючі засоби маркетингу на ринку та виокремлено актуальні серед них.uk
dc.description.abstractThe article substantiates the necessity of marketing for the enterprise. The following marketing tools presented in the market and highlighted among them.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/3879
dc.subjectринокuk
dc.subjectзасоби маркетингуuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectmarketen
dc.subjectmarketing toolsen
dc.subjectadvertisingen
dc.titleАналіз сучасних ефективних засобів маркетингуuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію