Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛесько, О. Й.uk
dc.contributor.authorСельська, І. В.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:39:41Z
dc.date.available2018-05-25T11:39:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЛесько О. Й. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємстві [Електронний ресурс] / О. Й. Лесько, І. В. Сельська // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/5027.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21116
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність удосконалення управління маркетинговою діяльність на підприємстві. Наведено існуючі способи управління та виокремлено більш ефективні серед них.uk
dc.description.abstractThe article substantiates the need to improve the management of marketing activities in the enterprise. The existing management methods are outlined and more effective among them.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/5027
dc.subjectринокuk
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectmarketen
dc.subjectmarketing managementen
dc.subjectadvertisingen
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8:005


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію