Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТямушева, В. М.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:39:57Z
dc.date.available2018-05-25T11:39:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationТямушева В. М. Ризики маркетингу в економічній системі [Електронний ресурс] / В. М. Тямушева // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/5344.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21133
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні види ризиків маркетингу, проаналізовано причини їх виникнення та шляхи зменшення.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/5344
dc.subjectекономічні ризикиuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетинговий ризикuk
dc.titleРизики маркетингу в економічній системіuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію