Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:39:59Z
dc.date.available2018-05-25T11:39:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationНесен Л. М. Розширена візія концпеції соціально-етичного маркетингу [Електронний ресурс] / Л. М. Несен // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/5445.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21135
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз еволюційних, організаційних та мотиваційних аспектів корпоративної соціальної відповідальності та соціальної відповідальності бізнесу.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the evolutionary, organizational and motivational aspects of corporate social responsibility and corporate social responsibility.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/5445
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectГлобальний Договірuk
dc.subjectстейкхолдериuk
dc.subjectsocial responsibilityen
dc.subjectsustainable developmenten
dc.subjectGlobal Compacten
dc.subjectstakeholdersen
dc.titleРозширена візія концпеції соціально-етичного маркетингуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005.06


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію