Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСікорська, Л. В.uk
dc.contributor.authorКавецький, В. В.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:40:58Z
dc.date.available2018-05-25T11:40:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationСікорська Л. В. Формування маркетингових перспектив підприємства [Електронний ресурс] / Л. В. Сікорська, В. В. Кавецький // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4089.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21175
dc.description.abstractРозглянуто сутність поняття «мегатренд». Підкреслено важливість для підприємства врахування зміни у світі. Розглянуто мегатренди які будуть панувати у світі найближчим часом.uk
dc.description.abstractConsidered defines the essence of the «megatrend» concept. The importance of improving for the enterprise of taking into account changes trends in the world. Considered the megatrends that will dominate the world.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4089
dc.subjectтрендuk
dc.subjectмегатрендuk
dc.subjectтенденціяuk
dc.titleФормування маркетингових перспектив підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138.631.11


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію