Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛисак, Н. В.uk
dc.contributor.authorПетров С. О.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:41:00Z
dc.date.available2018-05-25T11:41:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЛисак Н. В. Гібридний алгоритм кластер-аналізу для формування апріорного розбиття простору ознак на класи знань в системах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Н. В. Лисак // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4092.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21176
dc.description.abstractВ роботі запропоновано модифікація алгоритму k-means ідея вдосконалення якого полягає у комбінованому використанні критерію оцінки помилки кластеризації та інформаційного критерію функціональної ефективності, що визначає рівень достовірності побудованих вирішальних правил визначення належності реалізацій до певного класу знань. При цьому використання комбінованого статистичного та інформаційного підходів дозволило включити такий параметр кластеризації як кількість кластерів в інтеграційну оптимізаційну процедуру та базуючись на природній структурі розподілення векторів реалізацій результатів тестування слухачів в N-вимірному просторі ознак розпізнавання дозволило знайти оптимальні геометричні параметрі контейнерів класів що характеризують рівні знань студенів в системах дистанційного навчання.uk
dc.description.abstractIn the work we introduce a modification of the k-means algorithm, the idea of improvement consider in combined use of evaluation clustering errors criteria and test the functional efficiency, which determines the construction of decision rules accuracy for determining appurtenance to some implementations of the class of knowledge.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4092
dc.subjectкластеризаціяuk
dc.subjectk-meansen
dc.subjectкритерій функціональної ефективностіuk
dc.subjectкритерій оцінки помилкикластеризаціїuk
dc.subjectсистеми дистанційного навчанняuk
dc.titleГібридний алгоритм кластер-аналізу для формування апріорного розбиття простору ознак на класи знань в системах дистанційного навчанняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.518:004.93.1


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію