Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРуда, Л. П.uk
dc.contributor.authorТабаков, Б. В.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:41:15Z
dc.date.available2018-05-25T11:41:15Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationРуда Л. П. Гудвіл як економічне відображення репутації підприємства [Електронний ресурс] / Л. П. Руда, Б. В. Табаков // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4136.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21184
dc.description.abstractРозглянуто різні підходи до визначення поняття гудвілу. Визначено основні складові та економічну сутність гудвілу.uk
dc.description.abstractDifferent approaches to the definition of the goodwill are considered. The basic components and economic elements of the goodwill are determined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4136
dc.subjectгудвілuk
dc.subjectнематеріальні активиuk
dc.subjectринкова вартістьuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.titleГудвіл як економічне відображення репутації підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc657


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію