Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorІванчик, Т. В.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:41:27Z
dc.date.available2018-05-25T11:41:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationІванчик Т. В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент [Електронний ресурс] / Т. В. Іванчик // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4147.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21190
dc.description.abstractДосліджено особливості та перспективи розвитку Інтернет-маркетингу, виявлено специфіку та параметри маркетингових комунікацій, здійснюваних онлайн.uk
dc.description.abstractThe peculiarities and prospects of Internet marketing development were explored, the specifics and parameters of marketing communications realized on-line were revealed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4147
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectонлайн-комунікаціїuk
dc.subjectІнтернет-ресурсuk
dc.subjectелектронний ринокuk
dc.subjectinformationen
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectonline communicationen
dc.subjectInternet resourceen
dc.subjectelectronic marketen
dc.titleІнтернет як ефективний маркетинговий інструментuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію