Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКарачина, Н. П.uk
dc.contributor.authorЛесько, Т. В.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:41:39Z
dc.date.available2018-05-25T11:41:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКарачина Н. П. Тенденція розвитку інтернет-брендингу в маркетингу [Електронний ресурс] / Н. П. Карачина, Т. В. Лесько // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4193.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21196
dc.description.abstractАктуальність і розвиток інтернет-брендингу в сучасній маркетинговій діяльності. Обґрунтовано необхідність використання інтернет-брендингу в сучасному маркетингу українських підприємств. Описано головні переваги і засоби просування брендів компаній через інтернет-мережу.uk
dc.description.abstractThe relevance and development of Internet branding in modern marketing activities. The necessity of using Internet branding in modern marketing of Ukrainian enterprises is substantiated. The main advantages and means of promoting brands of companies through the Internet network are described.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4193
dc.subjectбрендuk
dc.subjectінтернет-брендингuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectbranden
dc.subjectInternet – brandingen
dc.subjectmarketingen
dc.titleТенденція розвитку інтернет-брендингу в маркетингуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію