Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКарачина, Н. П.uk
dc.contributor.authorСемцов, В.uk
dc.contributor.authorВакар, Т.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:42:52Z
dc.date.available2018-05-25T11:42:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКарачина Н. П. Контрактні основи управлінням територіальним брендингом [Електронний ресурс] / Н. П. Карачина, В. Семцов, Т. Вакар // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4413.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21227
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4413
dc.titleКонтрактні основи управлінням територіальним брендингомuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc35.077.6 339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію