Наукові роботи каф. МЗ: Недавні надходження
Відображеня елементи 381-400 із 506
-
Лінгво-інформаційний підхід як базисна форма дослідження словотвору
(Харківский національный педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2001)У статті розглянуто особливості застосування лінгво-інформаційного підходу при дослідженні словотвору -
Трансформация семантико-стилистических возможностей термина в языке современной русской и украинской поэзии
(Харковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды, 1997)В статье анализируется употребление терминов в поэтической речи, особенности их использования в поэзии с учётом стилистической конотации. -
Лінгвістичне визначення композитів
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 1999)У статті здійснено спробу визначення композитів як лінгвістичного поняття -
Статус іменників-юкстапозитів
(Ізмаїльський дежавний педагогічний інститут, 1999)У статті визначено статус іменників-юкстапозитів в українській мові -
Студії композитів у російському мовознавстві
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2003)Стаття присвячена трактуванню композитів у російському мовознавстві упродовж останніх десятиліть. Проаналізовано погляди російських мовознавців на проблему складання як одного із способів словотвору. Визначено перспективи ... -
Принципы гармонического построения сложных слов в концепции "золотой" пропорции
(Харковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды, 2003)У статті на нових концептуальних засадах розглянуто складні одиниці в сучасній російській мові. Запропоновано оригінальну методологію дослідження їхньої структурної та фонетичної побудови в концепції "золотої" пропорції, ... -
Мова як генетичний код нації
(Одеський державний університет, 2003)У статті розглянуто проблему співвідносності мови й національної свідомості -
Міжмовна кореляція семантичних єдностей трьохелементної будови в художньому мовленні
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2011)Проаналізовано семантичні єдності трьохелементної будови в художніх текстах української та англійської мов, їхнє кількісне співвідношення та репрезентовано участь таких конструкцій у моделюванні структури речення. -
Наочність та рольові ігри як одні з основних прийомів викладання української мови як іноземної (на базі Вінницького національного технічного університету)
(Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2014)У статті розглянуто одні з основних прийомів викладання української мови як іноземної, а саме: наочність та рольові ігри, які можна використовувати у навчальному процесі з метою формування мовленнєвих навичок в іноземних ... -
Особливості позанавчальної роботи з іноземними студентами ВНТУ
(Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2013)У статті розглянуто особливості позанавчальної роботи з іноземними студентами ВНТУ; проаналізовано основні форми та методи виховної роботи. -
Полікультурне виховання іноземних студентів у вищих технічних навчальних закладах України
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2011)У статті охарактеризовано педагогічні умови полікультурного виховання іноземних студентів, зокрема формування у них навичок міжнаціонального спілкування та толерантності, залучення до активної участі в культурному житті ... -
Полікультурне виховання як об’єкт наукових досліджень
(Воронежский государственный педагогический университет, 2013)Стаття присвячена з’ясуванню сутності полікультурного виховання з точки зору філософії, етнографії, культурології, історії, соціології, психології, педагогіки. З’ясовано, що міжкультурна взаємодія є предметом постійної ... -
Вивчення української мови та країнознавства як один з напрямків формування полікультурної вихованості іноземних студентів (досвід Вінницького національного технічного університету)
(2012)У статті розкрито особливості формування полікультурної вихованості іноземних студентів у процесі вивчення навчальних дисциплін «Українська мова як іноземна» та «Країнознавство». -
Зміст та методика організації дослідного експерименту з полікультурного виховання іноземних студентів
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2011)У статті розглянуто зміст та методику організації роботи з формування полікультурної вихованості іноземних студентів та охарактеризовано такі напрямки роботи, як створення сприятливого полікультурного середовища у навчальному ... -
Творення композитів з театральної лексики
(Полтавський державний педагогічний інститут імені В. Г. Короленка., 1999)У статті розглядається утворення термінів-композитів, компонентами яких є іменники з театральної лексики. -
Загальні тенденції розвитку науково-технічної української термінології
(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 1995)У статті проаналізовано основні проблеми української термінології на сучасному етапі розвитку мови -
Культорологічний аспект мови
(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 1997)Висвітлюються проблеми мови та культури в контексті гуманізаціїї суспільства -
Деякі аспекти утворення термінів-композитів
(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 1996)У статті розглядається утворення термінів-композитів, компонентами яких є іменники з театральної лексики -
К вопросу о связи лексического значения с грамматическим и словообразовательным
(Киевский национальний педагогический университет им. М. П. Драгоманова, 1997)В статье анализируется взаимосвязь лексического, грамматического и словообразовательного значений в сложных словах -
Лінгвістичний статус композитів у вітчизняному мовознавстві
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 1997)У статті аналізуться погляди вітчизняних мовознавців на лінгвістиний статус композитів