dc.contributor.author | Мошноріз, М. М. | uk |
dc.contributor.author | Марченко, В. Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-05-25T11:48:21Z | |
dc.date.available | 2018-05-25T11:48:21Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мошноріз М. М. Техніко-економічне обгрунтування вибору системи електропривода [Електронний ресурс] / М. М. Мошноріз, В. Л. Марченко // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2018/paper/view/4662. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21333 | |
dc.description.abstract | Запропоновано новий спосіб оцінки економічної ефективності впровадження регульованого електропривода. Враховується споживання електроенергії електроприводом в стаціонарному режимі і режимі розгону та сповільнення. | uk |
dc.description.abstract | A new method for assessing the economic efficiency of the introduction of regulated electric drives is proposed.
Electricity consumption by electric drive is taken into account in the stationary mode and in the mode of acceleration and deceleration. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2018/paper/view/4662 | |
dc.subject | електропривод | uk |
dc.subject | енергоефективність | uk |
dc.subject | амортизаційні витрати | uk |
dc.subject | приведені витрати | uk |
dc.subject | капітальні вкладення | uk |
dc.subject | electric drive | en |
dc.subject | energy efficiency | en |
dc.subject | depreciation costs | en |
dc.subject | costs | en |
dc.subject | capital investments | en |
dc.title | Техніко-економічне обгрунтування вибору системи електропривода | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 338.001.36 | |