Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБурєнніков, Ю. Ю.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T11:54:32Z
dc.date.available2018-05-25T11:54:32Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationБурєнніков Ю. Ю. Організація ефективної діяльності маркетингової служби в автобізнесі [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бурєнніков // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2018/paper/view/5160.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21467
dc.description.abstractДосліджено основні складові організації діяльності маркетингової служби в автобізнесі. Запропоновані шляхи підвищення ефективності роботи даних підрозділів на підприємства які займаються збутом автомобілів та наданням відповідних сервісних послуг з їх ремонту та обслуговування.uk
dc.description.abstractThe main components of the organization of the marketing service in the auto business are investigated. The ways of improving the efficiency of these divisions for companies engaged in the sale of vehicles and the provision of appro?riate services for their repair and maintenance are offered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2018/paper/view/5160
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectструктураuk
dc.subjectавтомобільний сервісuk
dc.subjectmanagementen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectstructureen
dc.subjectautomotive serviceen
dc.titleОрганізація ефективної діяльності маркетингової служби в автобізнесіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.4.011


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію