Метод розрахунку міцності зчеплення асфальтобетонного покриття з проїзною частиною мосту при зсуві від дії екстреного гальмування транспортного засобу
Анотації
Запропоновано метод визначення міцності зчеплення асфальтобетонного покриття з проїзною частиною мосту, що враховує особливості експлуатації асфальтобетонного покриття на залізобетонних мостах, зокрема, концентрацію напружень та значних горизонтальних зсувних деформацій внаслідок того, що за високих температур суттєво зменшується модуль пружності асфальтобетону, а модуль пружності прогонових будов мостів практично не змінюється. Використання запропонованого методу дозволить ще на етапі проектування асфальтобетонного покриття на залізобетонних мостах вибирати найбільш зсувостійкий матеріал покриття з відповідними розрахунковими характеристиками. Це дозволить зменшити експлуатаційні витрати під час його утримання. Предложен метод определения прочности сцепления асфальтобетонного покрытия с железобетонной основой моста, которая учитывает особенности эксплуатации асфальтобетонного покрытия на железобетонных мостах, в частности, концентрацию напряжений и больших горизонтальных сдвигов деформаций вследствие того, что при высоких температурах существенно уменьшается модуль упругости асфальтобетона, а модуль упругости пролетных строений мостов практически не меняется. Использование предложенной методики позволит еще на этапе проектирования асфальтобетонного покрытия на железобетонных мостах выбирать наиболее сдвигоустойчивый материал покрытия с соответствующими расчетными характеристиками. Это позволит уменьшить эксплуатационные расходы во время его содержания. There has been offered the method of determining the strength of adhesion of asphalt pavement with reinforced concrete base of a bridge which takes into account the operation of asphalt pavement on concrete bridges, including the concentration of stress and significant horizontal shear strain due to the fact that at high temperatures significantly reduced elastic modulus asphalt and modulus spans bridges virtually unchanged. Using the proposed method allows to choose the most appropriate coating material with the calculated characteristics at the design stage of asphalt pavement on the concrete bridges shear resistance that will reduce operating costs during his detention.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21577