Формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі ВНЗ
Анотації
Розкрито одну з авторських організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку: формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі педагогічного вищого навчального закладу. В статті визначено такі стимули професійного саморозвитку майбутніх педагогів: самопізнання (усвідомлення особистої значущості безперервного професійного саморозвитку); самовизначення (інтерес до майбутньої професійної діяльності; інтерес до професійного саморозвитку); самоуправління (здатність до об’єктивної самооцінки; здатність до самостійного оволодіння новим); самореалізації (високий рівень фахових, психолого-педагогічних та спеціальних знань); самовдосконалення (високі результати в навчальній і квазіпрофесійній діяльності; оволодіння ефективними методами професійного саморозвитку). Раскрыто одно из авторских организационно-педагогических условий подготовки будущих педагогов к непрерывному профессиональному саморазвитию: формирование мотивации профессионального саморазвития будущих педагогов в творческой образовательной среде педагогического вуза. Определены следующие стимулы профессионального саморазвития будущих педагогов: самопознание (осознание личной значимости непрерывного профессионального саморазвития), самоопределение (интерес к будущей профессиональной деятельности, интерес к профессиональному саморазвитию), самоуправление (способность к объективной самооценке, способность к самостоятельному овладению новым), самореализация (высокий уровень профессиональных, психолого-педагогических и специальных знаний), самосовершенствование (высокие результаты в учебной и квазипрофессиональной деятельности, овладение эффективными методами профессионального саморазвития). One of authorial organizationally-pedagogical terms of preparation of future teachers is exposed to continuous professional self-development: forming of motivation of professional self-development of future teachers in the creative educational environment of pedagogical institution of higher learning. The next stimuli of professional self-development of future teachers are certain: self-knowledge (realization of the personal meaningfulness of continuous professional self-development); self-determination (interest in future professional activity; interest in professional self-development); self-government (capacity for an objective self-appraisal; capacity for an independent capture new); self-realization (high level of professional, psychological and pedagogical knowledge); self-perfection (high results in educational and quazi-professional activity; capture by the effective methods of professional self-improvement).
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21737