Використання СКМ MAPLE для проектування навчальних задач із застосуванням симплекс-методу
Автор
Михалевич, В. М.
Тютюнник, О. І.
Крупський, Я. В.
Дата
2017-03Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Розв’язання традиційної навчальної задачі лінійного програмування за допомогою симплекс-методу передбачає виконання громіздких, однотипних арифметичних обчислень і записів. Такі дії потребують багато часу, призводять до швидкої втоми студента і мають невисокий рівень наочності, зумовлений вимушеним використанням схематизованного подання результатів розв’язання задачі. Все це ускладнює достатньо глибоке усвідомлення студентами основних понять та ідей, покладених в основу симплекс-методу. Для усунення зазначених недоліків спроектовано нову навчальну задачу, в якій модифіковано способи дій суб’єктів навчання під час її розв’язання. Вказану задачу спроектовано з урахуванням низки дидактичних принципів на основі створення в середовищі системи комп’ютерної математики навчального тренажера. Решение традиционной учебной задачи линейного программирования с помощью симплекс-метода предполагает выполнение громоздких, однотипных арифметических вычислений и записей. Такие действия отнимают много времени, приводят к быстрой усталости студента и имеют невысокий уровень наглядности, обусловленный вынужденным использованием схематизированного представления результатов решения задачи. Все это усложняет достаточно глубокое осознание студентами основных понятий и идей, на которых базируется симплекс-метод. Для устранения указанных недостатков спроектирована новая учебная задача, в которой модифицирован способ действий субъектов обучения во время ее решения. Указанная задача спроектирована с учетом ряда дидактических принципов на основе создания в среде системы компьютерной математики учебного тренажера. Solution traditional learning linear programming problem using the simplex method includes a number of bulky, similar arithmetic calculations and records. Such actions are time-consuming, leading to a rapid fatigue of the student and have a low level of visibility due to the use of forced schematized presentation of the results of solving the problem. All this complicates enough the awareness of the students of the basic concepts and ideas upon which the simplex method is based. To eliminate these drawbacks a new training mission has been designed, which modified the mode of action of training subjects during its solution. This object has been designed taking into account a number of didactic principles based on the creation in the medium of computer mathematics training simulator system.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21792