Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorПисклярова, А. В.uk
dc.contributor.authorМокін, О. Б.uk
dc.date.accessioned2015-11-19T07:50:01Z
dc.date.available2015-11-19T07:50:01Z
dc.date.issued2014-04-14
dc.identifier.citationМокін Б. І. Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2014. - № 1. - С. 64-71.uk
dc.identifier.issn1999-9941
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2238
dc.description.abstractДосліджено процес самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період і побудована математична модель цього процесу.uk
dc.description.abstractИсследован процесс самостоятельного усвоения студентом учебной дисциплины в межлекционный период и построенная математическая модель этого процесса.ru
dc.description.abstractInvestigated a process of the independent mastering of educational discipline between lectures by the student and built mathematical model of this process.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectнавчальна дисциплінаuk
dc.subjectсинергетичний ефектuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectстудентru
dc.subjectучебная дисциплинаru
dc.subjectсинергетический эффектru
dc.subjectматематическая модельru
dc.subjectstudenten
dc.subjecteducational courseen
dc.subjectsynergetic effecten
dc.subjectmathematical modelen
dc.titleМатематична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний періодuk
dc.title.alternativeМатематичная модель процесса самостятельного усвоения студентом учебной дисциплины в мижлекцийний периодru
dc.title.alternativeMathematical model for the process of subject self-comprehension in between the lecture perioden
dc.typeArticle
dc.identifier.udc519.711


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію