Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Тамараuk
dc.contributor.authorВерхось, Дмитроuk
dc.date.accessioned2018-07-25T07:39:15Z
dc.date.available2018-07-25T07:39:15Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationСавчук Тамара Підхід до аналізу маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі [Текст] / Т. Савчук, Д. Верхось // Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018. – Vinnytsia : VNTU, 2018. – C. 56-58.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22473
dc.description.abstractЗапропоновано підхід до аналізу маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі, що передбачає вибір одного з множини рішень X області допустимих значень з урахуванням коефіцієнта важливості вектора локальних критеріїв, а також може бути використаний для визначення маркетингової політики агропромислового комплексу.uk
dc.description.abstractThe approach to the analysis of marketing activity in the agroindustrial complex is proposed, which suggests the choice of one of the plurality of solutions of the X domain Ω of admissible values, taking into account the coefficient of importance of the vector of local criteria and can be used to determine the marketing policy of the agroindustrial complex.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofProceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018 : 43-44.en
dc.titleПідхід до аналізу маркетингової діяльності в агропромисловому комплексіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію