Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКорчинська, Оленаuk
dc.date.accessioned2018-09-06T11:38:33Z
dc.date.available2018-09-06T11:38:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКорчинська Олена Вплив комп'ютерних технологій на теорію і практику маркетингу в інформаційному суспільстві [Текст] / А. Сотнікова, О. Сілагін // Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018. – Vinnytsia : VNTU, 2018. – C. 200-201.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22574
dc.description.abstractПредставлений матеріал характеризує зміни, які відбуваються у теорії і практики маркетингу, викликані розвитком інформаційного суспільства і широким застосуванням комп’ютерних технологій. Обґрунтовується необхідність розглядати Інтернет-маркетинг не як різновид прямих продаж, як це було прийнято в індустріальному суспільстві, а як самостійний напрямок економічної діяльності.uk
dc.description.abstractThe presented material characterizes changes in marketing theory and practice caused by development of information society and widely application of computer technologies. The Internet-marketing is substantiated to be considered not as kind of direct sales but as an independent direction of economic activity.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofProceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018 : 200-201.en
dc.titleВплив комп'ютерних технологій на теорію і практику маркетингу в інформаційному суспільствіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138:004


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію