Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПікуляк, Миколаuk
dc.date.accessioned2018-09-07T11:07:47Z
dc.date.available2018-09-07T11:07:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПікуляк Микола Застосування методу дихотомії для побудови математичної моделі адаптивного тестування [Текст] / М. Пікуляк // Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018. – Vinnytsia : VNTU, 2018. – C. 230-231.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22587
dc.description.abstractРозглянуто проблеми тестового контролю знань у сучасних навчальних системах; запропонована інформаційна технологія побудови моделі адаптивного тестування із застосуванням методу дихотомії; визначено переваги запропонованого методу під час організації та проведення адаптивного навчання.uk
dc.description.abstractThe problems of test control of knowledge in modern educational systems are considered; the information technology of constructing an adaptive testing model with the use of the dichotomy method is proposed; the advantages of the proposed method during the organization and implementation of adaptive training are determined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofProceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018 : 230-231.en
dc.titleЗастосування методу дихотомії для побудови математичної моделі адаптивного тестуванняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.146


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію