Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТкачук, Галинаuk
dc.contributor.authorСтеценко, Надіяuk
dc.contributor.authorСтеценко, Володимирuk
dc.date.accessioned2018-09-07T13:23:11Z
dc.date.available2018-09-07T13:23:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationТкачук Галина Особливості проектування персонального освітнього середовища в умовах коннективіського підходу [Текст] / Г. Ткачук, Н. Стеценко, В. Стеценко // Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018. – Vinnytsia : VNTU, 2018. – C. 247-249.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22593
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз теорії навчання в цифрову епоху – коннективізм, яка передбачає організацію навчального процесу у динамічному інформаційному середовищі. Визначено, що навчання на основі коннективізму передбачає формування персонального освітнього середовища, яке являє собою сукупність інформаційних ресурсів, які використовуються суб’єктами навчання з метою отримання знань, стимуляції навчальної активності, розвитку особистісних здібностей, пошуку та опрацювання інформації, комунікації та співпраці.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the theory of learning in the digital age – connectivism, which involves organizing the learning process in a dynamic informational environment. It has been determined that training on the basis of connectivism involves the formation of a personal educational environment, which is a set of information resources used by the subjects of learning in order to acquire knowledge, stimulate learning activity, development of personal abilities, data processing and searching, communication and cooperation.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofProceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018 : 247-249.en
dc.titleОсобливості проектування персонального освітнього середовища в умовах коннективіського підходуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004:37


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію