Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПисаренко, К. М.uk
dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.date.accessioned2018-12-16T11:24:41Z
dc.date.available2018-12-16T11:24:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПисаренко К. М. Оцінка споживчого капіталу бренду [Текст] / К. М. Писаренко, А. О. Азарова // Тези IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний політичний стан в Україні та розвиток статистики й обліку в умовах глобалізації, загострення енергетичних проблем», м. Дніпро. 16-17 квітня 2018 р. – 2018. – С. 202–203.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22980
dc.description.abstractЗапропоновано методичний підхід до оцінки споживчого капіталу бренду, як чинника підвищення конкурентоспроможності споживчих товарів довгострокового використання.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпровський національний університет імені Олеся Гончараuk
dc.relation.ispartofТези IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний політичний стан в Україні та розвиток статистики й обліку в умовах глобалізації, загострення енергетичних проблем», м. Дніпро. 16-17 квітня 2018 р. : 202–203.uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectспоживчий капіталuk
dc.subjectспоживчий капітал брендуuk
dc.titleОцінка споживчого капіталу брендуuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію