• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»
  • 7.05070202 "Електричні системи і комплекси транспортних засобів"
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»
  • 7.05070202 "Електричні системи і комплекси транспортних засобів"
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Модернізація тягового електропривода електровоза ЧС-4

Автор
Кшишневський, В. О.
Дата
2016
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 7.05070202 "Електричні системи і комплекси транспортних засобів" [13]
Анотації
Розробка системи керування електропривода електровоза постійного струму. На основі техніко-економічних показників вибрано систему електропривода, розраховано та вибрано електродвигун, досліджено характеристики динамічному режимі, а також розроблено електричні схеми САЕП механізму електропривода електровоза. Сформовано умови енергоефективної рекуперації електровоза ЧС-4 та запропоновано новий спосіб проведення режиму рекуперативного гальмування. Крім того, запропоновано математичну модель режимів обміну енергією між накопичувачем і тяговим приводом електровоза ЧС-4 та вироблено рекомендації по застосуванню супермаховиків і деталізація їх характеристик. Визначено заходи безпечної експлуатації системи електроприводу та правила безпеки для персоналу, який обслуговує та експлуатує електровоз.
 
Разработка системы управления электропривода электровоза постоянного тока. На основе технико-экономических показателей выбрано систему электропривода, рассчитаны и выбраны электродвигатель, исследованы характеристики динамическом режиме, а также разработаны электрические схемы САЕП механизма электропривода электровоза. Сформированы условия енергоефективной рекуперации электровоза ЧС-4 и предложен новый способ проведения режима рекуперативного торможения. Кроме того, предложена математическая модель режимов обмена энергией между накопителем и тяговым приводом электровоза ЧС-4 и выработаны рекомендации по применению супермаховика и детализация их характеристик. Определены меры безопасной эксплуатации системы электропривода и правила безопасности для персонала, обслуживающего и эксплуатирующего электровоз.
 
Development of the control system of the electric locomotive of direct current. On the basis of technical and economic parameters of the electric system selected, designed and selected motor investigated the characteristics dynamically and electric circuits SAEP mechanism electric locomotive. Under these circumstances enertoefektyvnoyi recovery electric WC-4 and proposed a new way of regenerative braking mode. In addition, the proposed mathematical model regimes enertiyeyu exchange between the drive and the electric traction drive WC- 4 and made recommendations on the application supermahovik and detail their characteristics. The measures safe operation of the electric system and the safety rules for personnel, serving and operating the locomotive.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23088
Відкрити
Кшишневський.pdf (560.8Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ