Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКосарук, О. М.uk
dc.contributor.authorKosaruk, Olena M.en
dc.date.accessioned2019-01-22T07:47:43Z
dc.date.available2019-01-22T07:47:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКосарук О. М. Інтеграція навчання з виробництвом як одна із базових концепцій професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей за дуальною системою [Текст] / О. М. Косарук // Альманах науки. – 2018. – № 2/1. – С. 26-28.uk
dc.identifier.issn2522-4131
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23339
dc.description.abstractУ статті розглянуто доцільність поєднання теоретичної та практичної складової навчання при підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей шляхом паралельного освоєння студентами робітничих професій, корельованих з майбутніми інженерними спеціальностями. Визначено переваги робочих триместрів при підготовці студентів інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей в розрізі реалізації концепції інтеграції навчання з виробництвом, яка розглядається як один із варіантів реалізації ідеології дуальної освіти. Визначено способи нейтралізації негативного впливу внутрішніх і зовнішніх факторів на формування якісної професійної підготовки майбутніх фахівців.uk
dc.description.abstractThe article considers the expediency of combining theoretical and practical component of training during professional training of future engineering specialists by simultaneous mastering working professions which correlate with the engineering ones. There has been determined the advantages of working trimester during professional training of students of engineering specialties. There has been grounded the organizational and pedagogical conditions of professional training of future engineering specialists in the context of the implementation of the concept of training and production integration, which is considered as one of the options for implementing the ideology of dual education. There have been determined methods of neutralization of negative influence of internal and external factors on formation of qualitative professional training of future specialists.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНауковий журнал "Альманах науки"uk
dc.subjectдуальна освітаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectробітнича професіяuk
dc.subjectпідвищення якості інженерної освітиuk
dc.subjectdual educationen
dc.subjectvocational trainingen
dc.subjectworking professionen
dc.subjectimprovement of engineering educationen
dc.titleІнтеграція навчання з виробництвом як одна із базових концепцій професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей за дуальною системоюuk
dc.title.alternativeTraining and production integration as one of the basic concepts of future engineering specialists` professional training according to dual educationen
dc.typeThesisuk
dc.identifier.udc378.14


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію