Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorМіронова, Ю. В.uk
dc.contributor.authorКухар, А. В.uk
dc.date.accessioned2019-01-22T13:57:59Z
dc.date.available2019-01-22T13:57:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationІнформаційне забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності підприємства [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. А. В. Кухар ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет менеджменту ; Кафедра менеджменту та безпеки інформаційних систем. – Електронні текстові дані (1 файл: 3,79 Мбайт). – Вінниця, 2016. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23358
dc.descriptionКерівник: канд. екон. наук, доц. Міронова Ю. В.uk
dc.description.abstractДипломну роботу присвячено дослідженню теоретико-методологічних та практичних засад формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій вітчизняних підприємств. Розглянуто теоретичні засади комплексу маркетингових комунікацій. Уточнено визначення поняття інформаційних технологій та визначено їх роль в організації маркетингової діяльності підприємства. Здійснено порівняльний аналіз методик оцінки стану інформаційного забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності підприємства. Проведено оцінку фінансового стану та стану інформаційного забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності ПАТ «Сад Поділля». Розроблено заходи з покращення фінансового стану та вдосконалення інформаційного забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності підприємства.uk
dc.description.abstractThe degree work is devoted to the theoretical and practical aspect of relationship marketing in enterprise. The algorithm of relationship formation based on the states theory has been introduced. Here the definition of modern information technologies is offered and it is defined their role in the organization of marketing activities of the company. The comparative analysis of methods of assessment information support of marketing communication is carried out by the company. The estimation of a financial condition and state information support of marketing communication activity is spent by enterprise. Actions for improvement of a financial condition and improving the provision of marketing communication of the company are developed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectзабезпечення інформаційнеuk
dc.subjectдіяльність комунікаційнаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectоцінка ефективностіuk
dc.subjectудосконаленняuk
dc.subjectтехнологія інформаційнаuk
dc.subject7.03060101
dc.titleІнформаційне забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності підприємстваuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію