Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorZozulia, I.en
dc.contributor.authorЗозуля, І. Є.uk
dc.date.accessioned2019-01-23T08:24:14Z
dc.date.available2019-01-23T08:24:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationZozulia I. Ye. Multicultural education of foreign students in higher technical education institutions in Ukraine: current challenges and achievements [Text] / I. Ye. Zozulia // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія "Філологія". – Одеса, 2018. – Вип. 35, т. 2. – С. 111-113.en
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23365
dc.description.abstractthe article researches multicultural education of foreign students in higher technical education institutions in Ukraine as an integral process of their positive socialization. The author describes the conditions of efficient education of foreign students, points out four criteria of positive multicultural education (motivation, communication, value orientation and interaction), and introduces the results of experimental research on the current state of foreign students’ multicultural education in Vinnitsa national technical university (hereafter referred to as “VNTU”).en
dc.description.abstractУ статті розглянуто полікультурне виховання іноземних студентів ВТНЗ як організований і цілеспрямований процес соціалізації іноземних студентів в Україні. Визначено педагогічні умови, за яких полікультурне виховання іноземних студентів буде успішним. Виокремлено критерії полікультурної вихованості іноземних студентів, а саме: мотиваційний, когнітивний, комунікативний, емоційно-ціннісний та діяльнісний. Представлено результати експериментального дослідження щодо стану полікультурної вихованості іноземних студентів Вінницького національного технічного університету.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрено поликультурное воспитание иностранных студентов ВТУЗ как организованный и целенаправленный процесс социализации иностранных студентов в Украине. Определены педагогические условия, при которых поликультурное воспитание иностранных студентов будет успешным. Выделены критерии поликультурной воспитанности иностранных студентов, а именно: мотивационный, когнитивный, коммуникативный, эмоционально-ценностный и деятельносный. Представлены результаты экспериментального исследования о состоянии поликультурной воспитанности иностранных студентов Винницкого национального технического университета.ru
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherМіжнародний гуманітарний університетuk
dc.relation.ispartofНауковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Вип. 35, т. 2 : 111-113.uk
dc.relation.ispartofseriesФілологіяuk
dc.subjectкраїнознавствоuk
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk
dc.subjectкритерії полікультурної вихованостіuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectіноземні студентиuk
dc.subjectполікультурне вихованняuk
dc.subjectстрановедениеru
dc.subjectукраинский язык как иностранныйru
dc.subjectкритерии поликультурной воспитанностиru
dc.subjectпедагогические условияru
dc.subjectиностранные студентыru
dc.subjectполикультурное воспитаниеru
dc.subjectregional studiesen
dc.subjectUkrainian as a foreign languageen
dc.subjectcriteria of positive multicultural educationen
dc.subjecteducational conditionsen
dc.subjectforeign studentsen
dc.subjectmulticultural educationen
dc.titleMulticultural education of foreign students in higher technical education institutions in Ukraine: current challenges and achievementsen
dc.title.alternativeПолікультурне виховання іноземних студентів у ВТНЗ України: проблеми та досягненняuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію