Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХоменко, О. С.uk
dc.contributor.authorСлободянюк, А. В.uk
dc.date.accessioned2019-01-23T15:16:20Z
dc.date.available2019-01-23T15:16:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationХоменко О. С. Засоби масової інформації як «четверта влада» [Електронний ресурс] / О. С. Хоменко, А. В. Слободянюк // Матеріали міжнародної науково-технічної конференції «Наукові проблеми державотворення України», Вінниця, 7-8 листопада 2017 р. : електронне мережне наукове видання. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – С. 111-114.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23385
dc.description.abstractВ статті розглянуто поняття «влада», формування принципів ідеальної влади, її соціальні норми та цінності в регулюванні життєдіяльності суспільства, еволюція категорії влада в історико-соціологічному процесі, методи втілення владної волі, роль громадської думки у процесі демократизації влади, проаналізовано вплив засобів масової інформації (ЗМІ) на суспільство, розглянуто їх роль та місце у політичному житті країни.uk
dc.description.abstractThe article discusses the concept of "power", the formation of the principles of ideal power, its social norms and values in regulating the society's life. Evolution of the category of power in the historical and sociological process, methods of the implementation of the will of power, the role of public opinion in the process of democratization of power, analyzed the influence of the media Media) to society, their role and place in the political life of the country are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-технічної конференції «Наукові проблеми державотворення України», ВНТУ, Вінниця, 7-8 листопада 2017 р. : 111-114.uk
dc.relation.ispartofmass mediaen
dc.relation.ispartofpoweren
dc.relation.ispartofsocietyen
dc.relation.ispartofevolution of the category of poweren
dc.relation.ispartofhistorical and sociological processen
dc.relation.ispartofresearch of poweren
dc.relation.ispartofprinciples of ideal poweren
dc.relation.ispartofsubject of poweren
dc.relation.ispartofmethods of embodiment of authorityen
dc.relation.ispartofsocial normsen
dc.relation.ispartofsocial valuesen
dc.relation.ispartofrole of public opinionen
dc.subjectсоціологіяuk
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk
dc.subjectвладаuk
dc.subjectпринципи ідеальної владиuk
dc.subjectметоди втілення владної воліuk
dc.subjectсоціальні нормиuk
dc.subjectсоціальні цінностіuk
dc.subjectроль громадської думкиuk
dc.subjectісторико-соціологічний процессuk
dc.titleЗасоби масової інформації як «четверта влада»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc316.4


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію