Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorБайдалюк, Л. В.uk
dc.date.accessioned2019-01-29T19:15:02Z
dc.date.available2019-01-29T19:15:02Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationАзарова А. О. Модель удосконалення збутової політики на підприємстві [Текст] / А. О. Азарова, Л. В. Байдалюк // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". – 2010. – № 4, т. 1. – С. 38–42.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23527
dc.description.abstractДана стаття присвячена вирішенню актуальної проблеми , а саме підвищення ефективності збутової політики на підприємствах. Було розроблено структурну ієрархічну модель підвищення ефективності збутової політики, яка дозволяє раціонально та обгрунтовано ідентифікувати множину оцінюваних параметрів, які впливають на процес просування товарів на ринок.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Хмельницького національного університету. № 4, т. 1 : 38–42.uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні наукиuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectсистема підтримки прийняття рішень (СППР)uk
dc.titleМодель удосконалення збутової політики на підприємствіuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.81:519.87


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію