Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorГіль, О. В.uk
dc.contributor.authorАзарова, А. А.ru
dc.contributor.authorГиль, Е. В.ru
dc.contributor.authorAzarova, А. О.en
dc.contributor.authorHill, O. V.en
dc.date.accessioned2019-01-30T16:09:40Z
dc.date.available2019-01-30T16:09:40Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationАзарова А. О. Визначення базових показникі вуправління якістю продукції засобами кореляційно-регресійного моделювання [Текст] / А. О. Азарова, О. В. Гіль // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 12. – С. 186–191.uk
dc.identifier.issn1993-6788
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23606
dc.description.abstractУ статті розроблено метод визначення базових показників управління якістю продукції, що дозволяє оцінити частковий вплив кожного з параметрів і таким чином обгрунтовано та раціонально обмежити занадто широкий спектр цих показників, сформувати раціонально побудовану їх множину за критеріями мінімальності, повноти і дієвості, що дозволяє суттєво покращити управління якістю продукції на підприємствіuk
dc.description.abstractВ статье розработан метод определения базовых показателей управления качеством продукции, что позволяет оценить частичное влияние каждого из параметров и таким образом обоснованно и рационально ограничить слишком широкий спектр этих показателей, сформировать рационально построенное их множество по критериям минимальности, полноты и действенности, что позволяет существенно улучшить управление качеством продукции на предприятииru
dc.description.abstractThe article develops the method of defining basic sndices of product quality management, this allows to evaluate the partial influence of each parameter and thus to ground and rationally limit the wide spectrum of indices, to form their rationally built plurality according to the criteria of minimumness, fuliness and effectiveness, that allows to improve the product quality management on an enterprise significantlyen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональна академія управлінняuk
dc.relation.ispartofАктуальні проблеми економіки. № 12 : 186–191.uk
dc.subjectякість продукціїuk
dc.subjectпоказники якостіuk
dc.subjectметоди управління якістю продукціїuk
dc.subjectкачество продукцииru
dc.subjectпоказатели качестваru
dc.subjectметоды управления качеством продукцииru
dc.subjectproduct qualityen
dc.subjectquality indicesen
dc.subjectmethods of product quality managementen
dc.titleВизначення базових показників управління якістю продукції засобами кореляційно-регресійного моделюванняuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію