Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБондаренко, З. В.uk, ru
dc.contributor.authorКирилащук, С. А.uk, ru
dc.contributor.authorКирилащук, Т. Г.uk, ru
dc.contributor.authorBondarenko, Zlata V.en
dc.contributor.authorKyrylashchuk, Svitlana A.en
dc.contributor.authorKyrylashchuk, Tetyana G.en
dc.date.accessioned2019-02-01T13:29:21Z
dc.date.available2019-02-01T13:29:21Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationБондаренко З. В. Методичні аспекти навчання дискретної математики майбутніх фахівців з інформаційних технлогій [Текст] / З. В. Бондаренко, С. А. Кирилащук, Т. Г. Кирилащук / Педагогіка безпеки. – 2018. – Т. 3, № 2. – С. 145-152.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23689
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним питанням викладання дискретної математики у ЗВТО. Розглядаються методичні особливості викладання основних розділів дискретної математики: теорії множин, Булевої алгебри, комбінаторики, теорії графів для студентів ІТ-спеціальностей. Дискретна математика має важливе значення для формування у студентів взаємодоповнюючих типів мислення: системно-комбінаторного та логіко-алгоритмічного. У статті розглядаються конкретні задачі, які направленні на формування системно-комбінаторного типу мислення. Формуючи такий тип мислення у студентів, можна навчати їх знаходити рішення в нових, незнайомих обставинах. У статті досліджено, що логіко-алгоритмічний тип мислення безпосередньо пов`язаний з алгоритмічною складовою навчання. Розвиток такого типу мислення у студентів надає їм можливості швидкого виділення з комплексу умов раніше знайомих, і як наслідок – знаходження оптимального розв`язку в конкретних обставинах. Стаття може бути корисна викладачам, які працюють із майбутніми фахівцями в галузі інформаційних технологій.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена актуальным вопросам преподавания дискретной математики в ВУЗе. Рассматриваются методические особенности преподавания основных разделов дискретной математики : теории множеств, Булевой алгебры, комбинаторики, теории графов для студентов ИТ-специальностей. Дискретная математика имеет важное значение для формирования у студентов взаимодополняющих типов мышления : системно-комбинаторного и логико-алгоритмического. В статье рассматриваются конкретные задачи, которые направлены на формирование системно-комбинаторного типа мышления. Формируя такой тип мышления у студентов, можно учить их находить решение в новых, незнакомых обстоятельствах. В статье исследовано, что логико-алгоритмический тип мышления непосредственно связан с алгоритмической составляющей обучения. Развитие такого типа мышления у студентов предоставляет им возможности быстрого выделения из комплекса условий раньше знакомых, и как следствие - нахождение оптимального решения в конкретных обстоятельствах. Статья может быть полезна преподавателям, которые работают с будущими специалистами в отрасли информационных технологий.ru
dc.description.abstractThe article is devoted to the actual issues of teaching discrete mathematics in the institutions of higher technical education (IHTE). The methodological features of teaching the main sections of discrete mathematics are considered: set theory, Boolean algebra, combinatorics, graph theory for students of IT specialties. Discrete mathematics is important for the formation of complementary types of thinking among students: system-combinatorial and logical-algorithmic. The article deals with specific problems that are directed towards the formation of the system-combinatorial type of thinking. By forming this kind of thinking students can be taught to find solutions in new, unfamiliar circumstances. The article studies that the logical-algorithmic type of thinking is directly related to the algorithmic component of learning. The development of this type of thinking gives students the opportunity for the quick ion a previously familiar set of conditions, and consequently – finding an optimal solution in specific circumstances. The article may be useful for the teachers who work with future IT specialists.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. Т. 3, № 2 : 145-152.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/74
dc.subjectметодика викладанняuk
dc.subjectдискретна математикаuk
dc.subjectлогіко-алгоритмічний тип мисленняuk
dc.subjectсистемно-комбінаторний тип мисленняuk
dc.subjectтехнічний університетuk
dc.subjectтеорія множинuk
dc.subjectБулева алгебраuk
dc.subjectкомбінаторикаuk
dc.subjectтеорія графівuk
dc.subjectметодика преподаванияru
dc.subjectтехнический университетru
dc.subjectдискретная математикаru
dc.subjectтеория множествru
dc.subjectБулевая алгебраru
dc.subjectкомбинаторикаru
dc.subjectтеория графовru
dc.subjectлогико-алгоритмический тип мышленияru
dc.subjectсистемно-комбинаторный тип мышленияru
dc.subjectteaching methodsen
dc.subjecttechnical universityen
dc.subjectdiscrete mathematicsen
dc.subjectset theoryen
dc.subjectBooleanalgebraen
dc.subjectcombinatoricsen
dc.subjectgraph theoryen
dc.subjectlogical-algorithmic type of thinkingen
dc.subjectsystem-combinatorial type of thinkingen
dc.titleМетодичні аспекти навчання дискретної математики майбутніх фахівців з інформаційних технлогійuk
dc.title.alternativeМетодические аспекты обучения дискретеной математики будущих специалистов по информационным технологиямru
dc.title.alternativeMethodological aspects of teaching discrete mathematics for the future specialists of information technologiesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc519.7:004:372.8
dc.identifier.udc519.7:004:372.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію