Експериментально-дослідна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов і моделі формування здоров’язберігаючої компетентності студентів технічних ЗВО
Author
Овчарук, В. В.
Ovcharuk, V. V.
Date
2018Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ФВ [147]
Abstract
У статті проводиться аналіз організації експериментального дослідження системи формування здоров’язберігаючої компетентності студентів технічних закладів вищої освіти засобами фізичного виховання, подається аналіз і статистична оцінка результатів педагогічного експерименту.
Для забезпечення якісної перевірки ефективності розробленої структурної моделі, окремих педагогічних умов щодо формування здоров’язберігаючої компетентності студентів технічних закладів вищої освіти засобами фізичного виховання проведено педагогічний експеримент, який проходив в чотири етапи. Застосовані такі методи дослідження, як теоретичний аналіз літератури; опитування (анкетування, інтерв’ю); педагогічні спостереження; констатувальний і формувальний педагогічні експерименти; педагогічне тестування; методи математичної статистики; аналітичні методи дослідження. У результаті педагогічного експерименту було підтверджено ефективність розробленої педагогічної технології, що дозволила створити в навчальному процесі з фізичного виховання якісно нові умови освітньої діяльності, сформувати здоров’язберігаючу компетентність студентів технічних закладів вищої освіти засобами фізичного виховання, спрямованість на освоєння і реалізацію цінностей в цій сфері. The article analyzes the organization of the experimental study of the health education system of the preserving competence of students of technical institutions of higher education by means of physical education, analyzes and statistically evaluates the results of the pedagogical experiment.
In order to ensure qualitative verification of the effectiveness of the developed structural model, individual pedagogical conditions for the formation of health, the preservation competence of students of technical institutions of higher education by means of physical education, a pedagogical experiment was carried out, which took place in four stages. Application of such research methods as: theoretical analysis of literature; interviews (questionnaires, interviews); pedagogical observations; recording and forming pedagogical experiments; pedagogical testing; methods of mathematical statistics; analytical research methods. As a result of the pedagogical experiment, the effectiveness of the developed pedagogical technology was confirmed, which allowed to create qualitatively new conditions of educational activity in the educational process of physical education, to form the healthcare-retaining competence of students of technical institutions of higher education by means of physical education, focus on the development and implementation of values in this field.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23736