XLVIII НТКП ВНТУ (2019): Недавні надходження
Відображеня елементи 361-380 із 1188
-
Лідери наукових досліджень із брендингу
(ВНТУ, 2019)Виявлено лідерів брендингових досліджень, які проведено в 2000 – 2019 рр. Ідентифікацію лідерів здійснено за бібліометричним підходом та за базами Scopus та Dimensions. Лідерів визначимо за такими номінаціями: найбільш ... -
Сучасні методи просування товару на ринок
(ВНТУ, 2019)У статті розглянуто сучасні методи маркетингового просування товару на ринок та проаналізовано особливості впливу на споживачів кожного з методів. -
Платформа Merch by Amazon, як інструмент розвитку бізнесу дизайнера-початківця
(ВНТУ, 2019)Розглянуто сучасні POD-платформ, досліджено особливості роботи Merch by Amazon. Визначено переваги такого виду бізнесу для дизайнера-початківця. -
Види біржових угод та особливості їх укладання
(ВНТУ, 2019)Проаналізовано сутність біржових угод, їх характерні відмінності, особливості укладання та застосування. -
Напрями розвитку біржової діяльності в Україні
(ВНТУ, 2019)У статті досліджено сучасний стан біржового ринку та знайдені причини, що гальмують його розвиток. Наведено пропозиції щодо напрямів розвитку біржової діяльності в Україні в сучасних умовах. -
Прибуток як економічна категорія
(ВНТУ, 2019)Розглянуто сутність прибутку, запропоновано авторське його визначення. Узагальнено фактори, які впливають на прибуток підприємства. -
Управління комунікаціями у сучасному маркетингу
(ВНТУ, 2019)Розкрито сутність та значення управління комунікаціями у сучасному маркетингу. Систематизовано види маркетингової інформації за різними ознаками. Визначено перспективи використання інтегрованих маркетингових комунікацій. -
Основні аспекти управління оборотними активами підприємства
(ВНТУ, 2019)Pозкриті теоретичні основи та завдання управління оборотними активами, розглядаються основні етапи кругообігу оборотних активів підприємства, шляхи прискорення оборотності оборотних активів. -
Підвищення захисту обміну даними в локальній мережі
(ВНТУ, 2019)В роботі розглянуто проблему захищеної передачі даних в локальній мережі, а також підвищено якість захисту за допомогою криптографічного алгоритму Cramer-Shoup. Згідно даного шифру розроблено програму — текстовий чат, що ... -
Проблеми розвитку молодіжного підприємництва у Вінницькій області
(ВНТУ, 2019)Розглянуто молодіжне підприємництво як елемент підвищення рівня зайнятості молоді, можливість створення нових робочих місць. Проаналізовано проблеми та перспективи розвитку молодіжного підприємництва. -
Консолідований інформаційний ресурс у сфері готельного бізнесу
(ВНТУ, 2019)В статті розглянуто сутність поняття «консолідований інформаційний ресурс». Підкреслено важливість розробки даного ресурсу. Розглянуто підходи проектування консолідованого інформаційного ресурсу. -
Бізнес-гра, як один із інноваційних способів виховати сучасного підприємця
(ВНТУ, 2019)У статті на теоретичному рівні обґрунтовано ідею бізнес гри, як одиного із інноваційних способів виховати сучасного підприємця. -
Тенденції розвитку фондових бірж України
(ВНТУ, 2019)В роботі розглянуто фондові біржі України. Проаналізована діяльність фондових бірж з 2014 по 2017 роки. -
Інвестиційна привабливість та конвертація людського і соціального капіталу
(ВНТУ, 2019)В статті розглянуто теоретичні основи дослідження соціального та людського капіталу, а також здійснена їх інвестиційна привабливість та конвертація . -
Кредитоспроможність як економічна категорія
(ВНТУ, 2019)Охарактеризовано поняття кредитоспроможності, проаналізовано показники, які характеризують кредитоспроможність. -
Удосконалення управління фінансовою стійкістю підприємств
(ВНТУ, 2019)У статті здійснено аналіз основних засад фінансової стійкості підприємства. Визначено провідні методичні підходи до управління фінансовою стійкістю підприємства, зроблено огляд теоретичних підходів до визначення терміну ... -
Стратегія рекламної діяльності фірми
(ВНТУ, 2019)Охарактеризовано сутність стратегії рекламної діяльності фірми та маркетингові заходи, які проводить підприємство для просування своєї продукції, товарів та послуг. -
Зв`язки з громадськістю в державних організаціях
(ВНТУ, 2019)Проаналізовано деякі канали комунікацій із громадськістю, направлених на успішну роботу органів державного управління -
Підвищення ефективності управління підприємницькою діяльністю на підприємстві
(ВНТУ, 2019)Розглянуто деякі питання підвищення ефективності управління підприємницькою діяльністю на підприємстві -
Підвищення ефективності управління фінансовою діяльністю на підприємстві
(ВНТУ, 2019)Розглянуто теоретичні та практичні питання організації на підприємствах фінансової діяльності та розроблено рекомендації з підвищення ефективності управління цією діяльністю.